4 Ocak 2015 Pazar

PRAG ve DRESDEN’den


 

2014'ün son yüksükleri Prag ve Dresden'den gelecek İstanbul’a diye düşünüyordum
ama yanılmışım :)  

Açık arttırmaya çıktığı an çok sevdim bu Labradoru 


2014'ün en son halkası İngiltere'den geldi. Ebay'deki bir açık artırmadan.

Başka bir şehirdeyken, kadınca alışveriş kısmı ilgilendirmez beni hiç. Ne ayakkabı, ne çanta, ne üst baş.  Bütün Şehirkolikler gibi şehrin izlerini ararım alacağım her eşyada ya da kitapta. Koleksiyonlarım için dolaşırım ara sokakları, bulabildiğim bir yüksük, pırlanta bir yüzükten daha değerlidir. 

Prag ve Dresden'den de durumda bir değişiklik olmadı üstelik noel zamanıydı, bu defa tasarım ve açısından yüksüklerle sınırlı kaldı. Özellikle Dresden'in büyüsüne kapılıp alışveriş yapmayı unutunca gördüğüm tek Yüksüğü almakla yetindim.
 
2015 de biriktirdiğiniz güzelliklerin ve sevgilerin çoğalması dileğiyle...

2 yorum:

  1. Herbiri çok güzel, çok özel canım.
    Lakin gözlerim Kafka lı bir yüksük aramadı değil :)
    Kar altındaki Ankara dan sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten Tülin'ciğim haklısın ben de Kafkalı Yüksük aradım lakin henüz bulamadım. Belki Ebay derdimize çare olur. İstanbul'da henüz kar başlamadı ama, kar soğuğu hüküm sürüyor. Sevgi ile öpüyorum.

    YanıtlaSil