19 Kasım 2012 Pazartesi

OKURLARYAZARLARDA - Eklendi, 06.02

Melodi BAÇ - YASAK ve YASAK II CRİSTA Romanlarının Yazarı ... Buraya kadar herşey normal gözüküyor ama , aslında durum biraz daha farklı ... Melodi BAÇ , 17 yaşında ... Yani , bu büyük işleri , küçücük yaşında başarıyor ... Geleceğin Büyük Yazarlarından olacak Melodi , yayınlanan 2 kitabı var ama , şimdiden taslaklarını oluşturduğu birkaç romana da hayat vermekle meşgul  ... İlk Kitabı YASAK'ı bir solukta okumuştum ... 2. Kitabı YASAK II CRİSTA , piyasaya yeni çıktı , dün Tüyap 31. İstanbul Kitap Fuarında imza günü vardı Melodi'nin ... 2. Kitabını dün Fuardan aldım , Yazara imzalattım , bugün okumaya başladım ... Melodi aynı zamanda benim çocukluk arkadaşımın da kızı ... Gençleri böyle büyük başarılarda desteklemek gerekiyor ... 
Bir Yazarı desteklemenin yolu da "Onu Okumaktan" geçiyor ...

  
Yazar Melodi BAÇ 



Bu genç Yazarın ; 31. İstanbul Kitap Fuarı ( Tüyap ) , 4. Holdeki , İKİNCİ ADAM Yayınevinde 24 Kasımda da İmza günü var  ...       

 İKİNCİ ADAM YAYINEVİ





2 yorum:

  1. Ne güzel ! Aferin ona.

    Keşke İmza: Kızını da alsaydınız.255. Sayfa da ben varım :))
    Daha doğrusu babama mektubum var.
    Kitap dan elde edilecek gelir de iyi bir iş için kullanılacak.
    Burada anlatmıştım :)

    http://bulutgolgesi.blogspot.com/2012/11/imza-kzn.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tülin ,
    Sizin Kitabınızı da hemen alacağım . Hem 255. sayfayı da öncelikli okuyacağım ... Harika bir çalışma olduğunu düşünüyorum Kitabınızın ... Babalar ve Kızları ... Çok hoş olmuş ...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil