17 Temmuz 2012 Salı

OKURLARYAZARLARDA - Eklendi, 23.04

TEMMUZ YENİLGİLERİ 
"Kötü Bir Yıl" , "Temmuz Yenilgileri" , "Merhaba Kaybediş" , "Temmuz Gel Git leri " , "Elde var Hüsran" , "Yenilgi Madalyaları" ... v.s. , v.s. , v.s 
Kuramadım , kafamda kurduğum anlatımı ... Bilmediğim cümleler olmalı ... Bulamadığım Harfler ... Seviyormuş gibi yapıp , sevmediğim soru işaretleri , ünlemler , noktalı virgüller ve kesme işaretleri olmalı ... Ve bütün bunlar çoğul olmalılar ... İşgal etmeliler klavyemi ... 
İşyerindeyim şuan , Biri " Hayat devam ediyor " diyor , Bir Diğeri " X'in Siparişi bugün de çıkmazsa Hayat devam eder mi bilmiyorum" diye cevaplıyor ... Odayı temizliyor Temizlik Görevlisi ... Ben , 2 gündür beynimi siliyorum , kalbimi siliyorum , bir türlü temizlenmiyor ... Bir türlü yeni bir gün başlamıyor bu Gezegende 2 gündür ... Bazen Bırakıp gidebilmeli diyoruz ya , arkaya dönüp bakmadan ... bu yalan ... Bir türlü çekip gidemiyorum , istemiyorum gitmek ... Her Temmuz yeniliyorum hayata ... Ama , hiçbir Haziran da , Haziran geldi , ben artık kalkayım diyemiyorum , illa bekliyorum Temmuzu ... Hatta heyecanla , kalbim papatyalar açmış bekliyorum ... Olacak , Olmayacak , olacak , olmayacak , olacak , olmayacak ... İlla olacak çıkıyor papatya falımda ... olacak çıkıyor her seferinde ama , temmuz gerçekleri çarpıyor yüzüme olmuyor ... olmuyor ... Keşke Haziranda çekip gitseydim Ağustosa diyorum ...
"HAZİRAN da ÖLMEK ZOR " da HASAN HÜSEYİN , Temmuz da Yaşamak daha mı kolay ?
Düzelirim elbet Eylül gelince ama , bu aralar HAYATla aram iyice açık ...        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder