4 Ocak 2014 Cumartesi

KOLEKSİYON - Eklendi, 19.03


Belçika'ya giderseniz , Brüksel'in simgesi olan "Çişini Yapan Çocuk yani Manneken Piss" heykeli karşılar sizi ... Çişini Yapan Çocuğun Yüksüğünü Belçika'yı dolaşırken bulamayıp , başka bir sürü yüksükle İstanbul'a döndükten sonra bütün bulamadığım eksik parçaları bulmamda yardımcı olan EBAY'de satışa sunuldu , "Mannaken Piss" Thimble ... Alabilmek için canla başla uğraştım ... Ve uzun yolculuğundan sonra Yüksük Dolabımda boş olan - onu beklemekte olan yerine yerleştirdim ...  

5 yorum:

  1. Bayılıyorum senin bu azmine arkadaşım. Bana da bulaşsa ya biraz :(
    Bu arada benim takas grubu yılbaşında beni yüksük yağmuruna tuttu deyip seni de heveslendireyim. Benim gibi Ankara da bulabildiği yüksüklerle yetinmek durumunda biri için bu harika bişey.
    Ama asıl harika olan onlara eklenen kartlar, magnetler, küçük hatıra eşyaları ve elbette dostluk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüksük , magnet , kart , hatıra eşyalar hepsi bahane , Dostluklar ŞAHANE ...
      Ben de takas grubunuza üye olmalıyım sanırım , heveslendim çok ...

      Sil
    2. Aslında bu benim taktığım isim. Face deyiz ve bekleriz. Aslında benim bir facebook hesabım yoktu. olmaması içinde çok direndim ve sonunda bir davete icabet ettim. Sonra harika koleksiyonlar görüp heveslendim....işte böyle arkadaşım.

      Sil
    3. Ben de Facebook'la çok anlaşamayanlardanım ... Vaktim olduğunda hemen bloğuma birşeyler yazmaya çalışıyorum ... Bir de bir süredir Pinterest'le ilgileniyorum ...

      Sil
    4. Pinterest e de bulaşırsam, yandım! Geziyor, bakıyorum sadece :)

      Sil