6 Haziran 2013 Perşembe

OKURLARYAZARLARDA - Eklendi, 03.04

                                                                                                           06.06.2012              

Sevgili Arkadaşım Tülin ,
Bu mektubu duygu seli ile yazıyorum sana ... Bugün , yorgun ve zamana karşı yarışır bir haldeyken , postacı geldi ... Senden kocaman bir paket getirdi ... Önce tadını çıkarta çıkarta paketi inceledim ... En sevdiğim figürlerde - Baykuşlarla - kaplanmıştı kutu ... İçinde Yüksük koleksiyonumun baş köşesine kurulacak " palyaço " , göz nurun " defter , kitap ayraçları , buzdolabı magneti ve bardak altlıkları ile mandal "  ... Teşekkür ederek başlıyorum ama , bu eşyalardan da öte senin arkadaşlığın en büyük hediye bana ...
Budistler ayrılırken birbirlerinden ; " Unutma , Dünyanın bir köşesinde senin için atan bir kalp var derler " ve eklerler : " için sıkıldığında , yalnız hissettiğinde , bir dostta ihtiyaç duyduğunda seni sevdiğimi ve yüreğimin senin için attığını unutma "  ...
Sen de dünyanın bu köşesinde - İstanbul ' da - seni düşünen , seni yüreğinde taşıyan ve seven biri olduğunu unutma ...
İstanbul'a geldiğinde buluşmalıyız , sesini tanımalıyım , hangi kitabın başucunda durduğunu ve en ağlayarak seyrettiğin filmin hangisi olduğunu bilmeliyim ... Yolumuzun kesişmesi bu detaylarda hayat buluyor çünkü ...
Mektubumu bitirirken seni kucaklıyorum , Ailene sevgiler ...

nAifce

                                         Bugün Tülin'den gelen Paket ve hediyelerim ... 












1 yorum:

  1. Ben ne yazayım şimdi bu beyaz dikdörtgenin içine ?

    Kendimi çok iyi biri gibi hissetim yazdıkların karşısında biliyor musun ?
    Birini mutlu etmenin, bir kalp de yer bulmanın sihirli yolunu bilen biri gibi de.
    Oysa buradan bakınca her şey ne kadar basit.

    Sadece samimi olmaya çalışıyorum ben. Hayata, sevdiklerime, tanıyan, tanımayanlara ve en önemlisi kendime. Ancak böyle huzurlu olabileceğimi biliyorum çünkü. Bir yaşlının hatırını sorarken, bir çocuk başı okşarken ve bir gönlü mutlu ederken kendime iyilik ettiğimi biliyorum.

    Bu sebeptendir ki, teşekkür karşısında hep şaşırıyor, söyleyecek şey bulamıyorum.

    Elimden gelen her şey biri için. Ben başlarda kim olduğunu bilmesem de her birinin bir sahibi vardır diye düşünürüm. Bu defa senin payına düşenler o kutuda olanlarmış canım.

    Sevinç, uğur getirsinler inşallah.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil