4 Mayıs 2014 Pazar

WINTER'S TALE yada KIŞ MASALI

    Bazı Masalları dinlerken uyuyakalırsınız, bazı masallar bir kereliktir, bazı masallar hiç bitmesin     istersiniz, bazı masallarda Prenses olursunuz, bazılarında Ağustosböceği...  



Kış Masalı vizyona girdiğinde Lüksemburg'a gidiyordum, seyredemediğim için çok hayıflandım. Cumartesi Sabahı uyanır uyanmaz çayımı ve tostumu yapıp, Kış Masalını koydum DVD'ye...
Beklentimin altında kaldığı için biraz hayal kırıklığına uğradım ama, seyretmeseydim hep hayıflanacaktım... 
Film; 2014 New york'unda başlıyor ama, 1916 New York'unda anlatılıyor hikaye aslında. 
Bir Hırsızın- Colin FARRELL, hırsızlık amacıyla girdiği evde, evin kızına aşık olunca - Jessica BROWN FINDLAY, film de başlamış oluyor. Ama, kız ne yazık ki ölümcül hasta. 
Akiva GOLDSMAN'ın yönettiği filmde kötü adam rolünde Russell CROWE var. 

Bu masal bir kere dinleyemekten keyif alacağınız bir masal ... 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder