5 Ocak 2014 Pazar

ŞİMDİ OKUYACAĞIM I


Elimde okumak için sıra bekleyen bir sürü kitap varken İsmi beni o kadar cezbetti ki , hem de yazarının büyüsüne kapıldım ve aldım hemen Marc LEVY'nin " Bay Daldry'nin tuhaf İstanbul Yolculuğu"nu . Şimdi başucumda bir süre bekleyecek "Ustam ve Ben" , bir de "Kirpinin Zarafeti" bitince başlayacağım...  

"Kirpinin Zarafeti" de kitap kurtlarının kaçırmaması gereken bir kitap , kitabı bana hediye eden sevgili  yeğenime bloğumdan da teşekkür etmeliyim bu arada . "Kirpinin Zarafeti"ni okumamış olsaydım ,  hayatın güzelliklerinden birini yaşamamış olacaktım . "Kirpinin Zarafeti"nin filmini de aldım ama ,  kitabını bitirmeden seyretmeyeceğim , direniyorum ...


8 yorum:

  1. Kirpinin zerafeti benim de okuma listemde. Bu yıl daha çok okuma hedefim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de başucum kitap dolu ... Gün yetmiyor ki ... Keşke daha da uzun olsaydı diyorum 24 saatten ... Biri eksilmeden yeni bir Kitap koyuyorum üstüne üstlük ... Aynı anda 3 kitap okuyorum şimdilerde ...

      Sil
    2. Okumak başka bir dünya. Yatmadan iki sayfa da olsa okumalıyım mutlaka. Gün içinde yolda okuyorum sadece.

      Sil
  2. Bu kitqbı nerde bulabilrim.kitaplığımda olmasını arzuladığım eserlerden birisi olarak görüyorum. emrehediye71@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. İdefix'den satınalmıştım ama, D&R'da da bulabilirsiniz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Malesef baktım ama bulamdadım :(

    YanıtlaSil
  5. Bulamamanıza üzüldüm, kitabının yerini tutmayacaktır ama, filmini seyretmelisiniz o zaman. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Filmini izlemeyeceğim kitabı bulana kadar elbet bulurum

    YanıtlaSil